Πολιτική Επιστροφών

Ακυρώσεις

 Επειδή τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα, θα παρακαλούσαμε σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία σας να μας ενημερώσετε εγκαίρως ,πριν την αποστολή της με ένα email στο support@e-handmade.gr.

Μια παραγγελία είναι δυνατόν ν' ακυρωθεί μέχρι να γίνει η αποστολή της προς εσάς. Μετά τη αποστολή της, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας.
Η ακύρωση θα πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών και θα σας σταλεί ένα E-mail επιβεβαίωσης.
Κατά καιρούς τυχαίνουν καθυστερήσεις στην διαδικασία πίστωσης της πιστωτικής σας κάρτας.
Επιστροφές

Ως μέλος του e-handmade.gr έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, όποιος και αν είναι ο λόγος . Φροντίζουμε έτσι ώστε, τα  υψηλά ποιοτικά κριτήρια που έχουμε θέσει να ανταποκρίνονται  σε κάθε προϊόν και κάθε αποστολή!

Προκειμένου να αποφύγετε το κόστος επιστροφής, παρακαλούμε σκεφτείτε επίσης άλλες εναλλακτικές πριν επιστρέψετε τα προϊόντα όπως το να τα χρησιμοποιήσετε ως δώρο για κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής.Θα πρέπει να  επικοινωνήσετε με το e-handmade.gr για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας στείλουμε ένα E-mail επιβεβαίωσης.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στο e-handmade.gr μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.

Κατόπιν αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε να φροντίσετε έτσι ώστε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.

Σε καμία περίπτωση, δεν επιστρέφονται προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτετε εσείς ή στην περίπτωση εξατομικευμένων προϊόντων

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή pay pal πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας ή τον λογαριασμό pay pal με την αξία των προϊόντων μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, απο τη στιγμή που θα παραληφθούν και εγκριθούν. Αφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη εντός 22 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου πακέτου. Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν δεν θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα αντικαταβολής που είχατε πληρώσει για να παραλάβετε το πακέτο. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.

Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε υπαιτιότητα του e-handmade.gr .

Καθώς τα προιόντα μας είναι χειροποίητα και δεν κρατάμε στοκ πιθανόν να μην μπορούμε να σας κάνουμε αλλαγή σε χρώμα ή μέγεθος.

Τα εποχιακά είδη αλλάζονται μόνο με αντίστοιχο είδος και δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων στα συγκεκριμένα είδη.

Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας  και θα κανονίσουμε την επιστροφή από εσάς, καθώς και την πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.